3 de septiembre de 2008

Life aquatic

Extraña película. Leí en alguna crítica que para verla hay que tener un buen día y la mente abierta. Lo subscribo. Un Bill Murray en sus mejores épocas y una gran banda sonora, sobre todo por las intervenciones de Seu Jorge versionando a David Bowie. Un film difícil de clasificar, entre la comedia, el drama y la parodia de los documentales de Jacqes Costeau. Personalmente me encantó.

En esta escena una de las extravagancias de Zissou y un raro acompañamiento musical para un mundo submarino de fantasía.

Ficha de la película.

8 comentarios:

Jordi Revert dijo...

Mi gran pendiente de Wes Anderson. Recomiendo, y mucho, "Los Tenenbaums" y "Academia Rushmore".

Lola dijo...

me encanta Wes Anderson, lo que me pude reir con esta película

sólo estaba yo en la sala del cine y me puse hasta las cejas de chuches :)

el final es precioso
saludos!

comunllum dijo...

Que placer estar solo en una sala de cine, y que pocas veces ocurre... A veces creo que lo voy a conseguir, pero siempre entra alguien a última hora...

Cinelandia, gracias por las recomendaciones. Tomo nota.

Ecseivier dijo...

La peli deja un sabor de boca agradable, aunque las obras de Anderson són de esas que se han de digerir lentamente. Faltaria recomendar la última; "The Darjeeling Limited".

Sensacional las versiones de David Bowie que el señor brasileño canta a la guitarra.

Superfucker dijo...

Eh Albert, proper dissabte dia 20 de setembre fem vetllada literaria a can Xinxe...us esperem a l'Estela i a tu, si us fa pal haver-nos de deleitar amb el voste art, potser us consoli saber que a mi em fa una terrible mandra haver de escriure res per a la ocasió...de fet, ja fa anys que tiro de les poesies que havia escrit de jove, i potser aquest serà l'últim any en què participi. En qualsevol cas, espero que us pagarà la pena visitar- nos. Fins ben aviat...
Aprofito l'ocasió per proposar-te alguna entrada de Terrence Malick, a qui jo considero un geni a l'alçada de Kubrick, tot i que els seus discursos són ben diferents, i de Michael Mann, el qual en opinió meva és un dels grans cineastes de l'actualitat, tot i que per les pel.lícules que escull fer potser no ho sembli.

comunllum dijo...

Ei! Nosaltres ja fa dies que tenim preparada la nostra exposició. Ens pensàvem que la vetllada era aquest dia 13 hi hem tingut que fer uns reajustos (coincidien masses actes el dia 20), però no faltarem.

De les propostes cinèfiles, alguna escena en especial d'algun film?

Salut!

Superfucker dijo...

De Terrence Malick no hi ha ni un sol metre de película que no sigui portentós...les escenes d'apertura o de cloenda de "La delgada línea roja" o "El nuevo mundo" són molt bons botonets de mostra. Respecte de Michael Mann, potser serviria la mort d'Uncas a "El último mohicano" o el trajecte en taxi amb música d' Audioslave a "Collateral"...ambdós, en la meva opinió, d'una exquisita estil.lizació visual, realment poétiques...

comunllum dijo...

Tomo nota! Thanks.